A krumplilé ivás hatásai

Kedvenc ételünk, a krumpli jótékony hatása nagyon hosszú ideje ismert. Az ízletes gumók ezerféleképpen elkészíthetőek, emellett pedig hihetetlenül egészségesek is.

A burgonya az egyik fontos C-vitamin-forrásunk, és nagy jelentősége van a szervezet salaktalanításában és lúgosításában is.
Ha kipróbáljuk a burgonyalékúrát, akár még fogyhatunk is tőle, de a szervezetünket egészen biztosan fel tudjuk tölteni a segítségével télire.

A reszelt nyers krumplit régen lázcsillapítóként használták. A reszeléket a talpra kellett helyezni, egy zacskóval leborítani, ezután zoknit húzni rá. Amikor kiszáradt, akkor ki kellett cserélni egy új adagra. Lehetőleg egész éjjel a talpon kellett hagyni, vagy addig, ameddig a láz lement tőle – és általában elég hamar lement.

A nyers krumplilé gyomorproblémák ellen is nagyon hasznos: fogyasszunk belőle naponta reggel, táplálkozás előtt 1 decit, két héten keresztül. A piros burgonya leve pedig kifejezetten jó hatással van a savtúltengésre.

A tapasztalatok szerint a kúra alatt javul a keringés, csökken a cukorbetegek vércukorszintje, a bőr rózsaszínesebb, élettel telibb lesz, eltűnnek róla az ekcémák, foltok, kiütések.

Ha a szervezet eddig visszatartotta a folyadékot, most az is megoldódhat, ennek köszönhetően lelohadnak a dagadt bokák és a szem alatti karikák is eltűnnek. A kéthetes kúra kiválóan méregteleníti a szervezetet, és közben úgy fogyhatunk, hogy a C-vitamin-szükségletünk rendszeresen biztosítva van.

hiszed.com




Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn