Minél alacsonyabban van a rezgésszintünk, annál inkább vonzunk életünkbe olyan helyzeteket, embereket és körülményeket, amelyek még inkább rombolják energiamezőnket (kellemetlen helyzetek, nehezen kezelhető emberek, gátló körülmények, stb). Amikor leesik a rezgésszinted, egy energiablokádban vagy és a fejlődés nehezen indul meg. Másrészt, mikor magas rezgésszinten működsz, magabiztosabbnak érzed magad, pozitívabb, optimistább, érzelmesebb, kreatívabb és erősebb vagy, a világot pedig a szeretet és engedelmesség tükrében látod.

Fontos tehát megteremteni a magas rezgésszinten való működés feltételeit (mert meglehetősen sűrűn vagyunk lehangoltak, mérgesek, szomorúak és depresszívek, ezek pedig mind lehúzzák az energiamérlegünket). Pár egyszerű módszerrel azonban bármikor emelheted energiaszinted.

● Hallgasd a madarak énekét.

● Feküdj a fűre, nézd az eget és a felhőket.

● Kopogj be a szomszédhoz, csupán hogy megkérdezd jól van-e, és, hogy nincs-e szüksége valamire.

● Írj egy hálalevelet és küldd el e-mail-ben barátaidnak, megköszönve barátságukat.

● Találd ki, hogy hathatsz meg valakit, és csináld.

● Köszönd meg a többiek munkáját.

– Nézz meg egy vígjátékot.

● Olyan emberekkel vedd körbe magad, akik megnevettetnek.

● Csinálj olyan dolgokat, amik megnevettetnek.

● Nézz olyan dolgokat, amin elmosolyodsz.

● Nézz játszó gyermekeket.

● Menj el egy parkba és ülj le egy fa alá.

● Olvass egy könyvet, ami inspirál.

● Vigyél változásokat életedbe, hogy megszabadulj a rossz energiáktól (legyen szó emberekről, helyről vagy dolgokról).

● Jótékonykodj véletlenszerűen.

● Legyen egy hálaadó naplód, amibe minden nap beleírod mindazt, ami boldoggá tesz. Olvasd ezeket minden nap.

● Olyan emberekkel tölts időt, akiknek magas a rezgésszintjük.

● Tartsd távol magad az alacsony rezgésű emberektől.

● Tartsd távol magad azoktól, akik negatívak, kritikusok, vagy akik elítélnek téged.

● Menj úszni. Uszodában, tengerben, óceánban.

● Nézz inspiráló képeket, filmeket.

● Mozogj, sportolj valamit, amit szeretsz.

● Mosolyogj rá az emberekre és figyeld a reakciókat.

● Gondolkozz, mit tehetnél ma, amivel segíthetsz valakin. Tedd meg.

● Gyújts illatos gyertyát vagy pálcikát és lazíts, lélegezz mélyen.

● Ha van időd, meditálj. Ez elűz minden rossz gondolatot.

● Menj ki a természetbe, legyél a része. Ne mondj semmit, csupán érzékeld.

● Öleld meg szorosan ma este gyerekeid.

● Mondd el a férjednek/feleségednek mennyire kedveled, és milyen boldog vagy, hogy veled van.

● Vegyél cicádnak vagy kutyádnak különlegesen finom kaját és nézd, ahogy örvend neki.

● Küldj egyfolytában üdvözletet valamelyik ismerősödnek.

● Vegyél virágot édesanyádnak minden ok nélkül, és mondd el neki, hogy szereted.

● Menjetek el a családdal sétálni.

● Vegyél fel minden szemetet, ami utadba kerül és tedd a szemetesbe.

● Ne bonyolódj drámai beszélgetésekbe.

● Hívd meg egy barátodat vacsorára és mondd el neki, mennyire hiányzik neked.

● Hívd fel testvéred és mondd, hogy hiányzik.

● Hívd fel édesapád és mondd el neki, hogy kedveled és köszönd meg mindazt, amit érted tett.

● Ajánld fel a kasszánál előtted állónak, hogy kifizeted valamijét.

● Fess újra egy szobát a lakásban.

filantrópikum




Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn