A világ 27 leglúgosítóbb étele. Ha ezeket eszed, az immunrendszered szinte mindentől megvéd!

lúgosító ételek

Bár tudjuk, hogy bizonyos élelmiszerek mennyire mérgezőek, még mindig azokat fogyasztjuk, mert finomak. Feldolgozott és génmódosított élelmiszer, gyorsételek, desszertek – folyamatosan mérgezzük a testünket és ráadásul, ezt tudjuk is jól. A mérgező ételek megváltoztatják a test pH-értékét, mégpedig elképzelhetetlen mértékben.

Az emberi test jó esetben lúgos, de folyamatosan megyünk a természettel szemben és egyre inkább savasítjuk. Miért szeretjük jobban a rossz ételeket az egészséges gyümölcsöknél, zöldségeknél? A savas pH-érték kihatással van az immunrendszerre és a testet védtelenné teszi a betegségekkel szemben.

Lúgosító ételek

Ha okos vagy, akkor biztos minden tőled telhetőt megteszel, hogy egészségedet megőrizd. Ehhez próbálunk hozzájárulni azzal, hogy felsoroljuk itt az 5 leginkább lúgosító élelmiszert. Nem kell betegnek lenned ahhoz, hogy egészséges ételt egyél, sőt.

1. Mángold

Az egyik legismertebb lúgosító növény, amiről megállapították, hogy véd a vírusokkal, baktériumokkal és szabadgyökökkel szemben.

2. Dinnye

Igazi méregtelenítő bomba, ráadásként nagyon jó pH-értéke van, átlagosan 8,5. Együk rendszeresen, bármelyik fajtáját választhatjuk. A görögdinnye is remek! Ennek a rostos gyümölcsnek a 92%-a víz.

3. Hajdina

Ha még mindig eszel búzát, az valószínűleg azért lehet, mert még nem ismered a hajdinát. Tápanyagai energiát nyújtanak és egész napra eltöltenek. Egyél sok hajdinát, hogy erősítsd immunrendszered és fenntartsd a keringésed optimális működését.

4. Olívaolaj

Az olívaolaj több E-vitamint és egyszeresen telítetlen zsírsavat tartalmaz, mint bármely más étel.

5. Lenmag

Ezek a magvak lúgosak, sok rostot és rengeteg E-vitamint nyújtanak. Gyulladáscsökkentő, megszünteti a hőhullámokat menopauzás nőknél.

Más lúgos élelmiszerek

  • Avokádó: tele van egyszeresen telítetlen zsírsavakkal, védi a szívet
  • Banán: igazi szuperkaja
  • Bogyós gyümölcsök: antioxidáns bombák
  • Sárgarépa: a látást javítja
  • Fokhagyma: szabályozza a vérnyomást
  • Brokkoli: leviszi a koleszterint
  • Szőlő: multivitaminokat és antioxidánsokat tartalmaz, hatékony magas vérnyomás ellen
  • Ananász: zsírégető
  • Citrom: a leghatékonyabb lúgosító élelmiszer. A citrusfélékkel megelőzhető a nátha és az influenza.
  • Kelbimbó: ismert rákellenes szer
  • Savanyú káposzta és más fermentált ételek: tartalmazzák a jó probiotikumokat
  • Karfiol: nagyon jó kenyér helyett
  • Grapefruit: magas az A- és a C-vitamin szint benne
  • Algák: sok bennük a vas és erős lúgosítók
  • Quinoa: csökkenti a vércukorszintet
  • Uborka: 90%-a víz, széppé és fiatalossá varászolja a bőrt
  • Petrezselyem: méregteleníti a beleket
  • Mangó: béltisztító csoda
  • Spenót: igazi vitaminbomba
  • Narancs: elűzi a vírusokat
  • Papaya: hashajtó, kiüríti a toxinokat a belekből

szt




Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn