A kókuszolaj javítja, gyorsítja az anyagcserét és gyorsan égeti a zsírt, különösen a káros zsigeri hasi feleslegtől szabadít meg, amely által véd a szívbetegségektől, a magas vérnyomástó hatásáról is széles körben ismert.

A zsigeri zsír gyulladásokat okozó fehérjéket bocsát ki, kártékony hormonokat, így súlyos betegségekhez vezethet, ha nem szabadulunk meg tőle. Ebben is segíthet a kókuszolaj, de mennyit is kell belőle elfogyasztani optimálisan a fogyáshoz 1 nap?

Íme  felsorolás:

Vegyük ezt a testsúly alapján napi adagként:
Kevesebb, mint 40 kg: 2 1/2 evőkanál naponta
50 kiló: 3 evőkanál naponta
60 kiló: 3 1/2 evőkanál naponta
70 kiló: 4 evőkanál naponta

70 kiló felett: 5 evőkanál naponta

Különböző módon fogyasztható a kókuszolaj: sütheted benne az ételeket, beleteheted levesekbe, vaj helyett kenyérre lehet kenni,és salátához is adhatod, esetleg joghurtban vagy müzliben is ehető, csupán a mennyiségre kell odafigyelni.

Belsőleg fogyasztva is szépíti a bőrt, a hajat és serkenti a pajzsmirigy működését.

A legújabb kutatások szerint az Alzheimer-kór kialakulását is lelassítja, sőt bizonyos mértékben még vissza is fordítja a leépülési folyamatot.




Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn