A vonzás törvénye alapján mi vonzzuk magunkhoz az adott problémát, a gondolatainkkal, érzéseinkkel, tetteinkkel. Ha változást szeretnél elérni és a problémát megoldani és nem újra és újra megélni szeretnéd, akkor engedd el a következő viselkedési mintákat…

1. Panaszkodás
Ha folyton újra és újra mindenkinek, akivel találkozol, a problémádról mesélsz, akkor soha nem fogsz megszabadulni tőle. Az események újbóli átélése rendszeresen annak az állapotában tart, mintha a probléma rendszeresen jelen lenne az életedben és a részeddé válna. Tulajdonképpen erőt adsz neki ahhoz, hogy az életed részévé váljon. Minden alkalommal, amikor beszélsz róla, a probléma rezgését veszed fel és így ebben a rezgési állapotban rendszeresen hasonló helyzetekkel fogsz találkozni.

Sokan a múltban átélt rossz tapasztalataikról, válásukról, korábbi negatív munkahelyükről stb. tartanak beszámolót. De amíg felidézed az élményeket, újból átéled a régi érzelmeket. Ezek szintén mágnesként vonzzák hozzád rossz tapasztalásaidat ismét. Megoldás: tudatos ember vagy, aki képes irányítani, hogy miről beszéljen és miről ne. Szokj le a panaszkodásról! És kerüld a panaszkodókat!

2. Rendszeres félelem a gondok miatt
Úgy tartja a mondás, hogy jobb félni, mint megijedni. Várjuk a legrosszabbat, készüljünk fel rá, és akkor nem érhet meglepetés. Lehet ez a mondás bevált, amikor megszületett. Azonban a mai világban, amikor a teremtőerők felgyorsultak, az állandó aggódással és félelemmel csupán problémát generálunk.

Ha valaminek a fogadására készülünk, az villámsebességgel érkezik meg az életünkbe. Sokan tudják, hogy a rossz gondolkodás, az aggodalmak, a félelmek problémákat generálnak. Azonban annál kevesebben tesznek az ellen a gyakorlatban, hogy a rossz gondolatok helyett pozitív érzelmeket válasszanak.

Megoldás: Figyeld a gondolataidat. Amikor azon kapod magad, hogy aggódsz vagy éppen a fejedben harcos párbeszédet folytatsz egy még meg sem történt sérelem miatt, akkor mond azt: Állj! Tudom, hogy bármi is történik az életemben, képes vagyok azt megoldani. Most viszont a jelenre koncentrálok. A MOST-ban vagyok!

3. Az áldozat szerepvállalása
Egy kialakult helyzetért folyton a körülményeket, a környezeted okolod. „Szegény én. ”„Szerencsétlen én. ” – mondod magadról. Mindenki hibás a kialakult helyzetért, csupán te nem. Te vagy az, aki elszenvedi ezt a helyzetet. Ezzel azt üzened az univerzumnak és a környezetednek: szerencsétlen vagyok, erőtlen, aki nem képes felelősséget vállalni a saját életéért.

Mindannyian kerülhetünk negatív kapcsolatba, negatív munkahelyre. De a mi döntésünk, hogy onnan méltósággal felállunk, bízva abban, hogy nekünk jóval jobbat tartogat a sors. Ahogyan az is a mi döntésünk, ha ott maradunk és azzal nyugtatjuk magunkat, hogy a jelenlegi helyzetben, nehéz körülményekben, nekünk úgysem jár jobb és tovább panaszkodunk és sajnáltatjuk magunkat.

Megoldás: Ismerd fel az erődet! Körülményeid alakítója lehetsz a döntéseiddel, a hiteddel. Sorsodért Te felelsz. Te döntesz. Így meg van a hatalmad, hogy jó helyzeteket, jó embereket és jó körülményeket teremts magad köré!

Mindenki ott tart ebben a pillanatban, ahová a gondolatai, a tettei, a belső meggyőződései vezették. Ezért felesleges irigykedni és felesleges azt gondolni, mi hátránnyal indulunk az Élet nevű játékban. Hidd el, hogy sorsodat alakítod és képes vagy a problémáidra megoldást találni. A teremtő erő minden embernek isteni ajándéka. Nem veheti el tőlünk senki! Éljünk vele!

egészségtér




Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn