A legtöbben tudják, hogy a test megfelelő működéséhez elegendő vizet kell inni minden nap, még megoszlanak a vélemények, de bizonyos szakemberek szerint a minimum a 2 liter, de betegség esetén 3 liter is lehet a tökéletes mennyiség. De arról már keveset hallunk hogy mikor javasolt fogyasztani…

1. Reggeli előtt
Éjszaka izzadunk, párologtatja a vizet, ezért reggel az 1. dolgunk az legyen, hogy megiszunk egy pohár langyos vizet, mint a japánoknál, akiknél jóval egészségesebbek az emberek.

2. Étkezések előtt
Fél órával evés előtt igyunk meg egy pohár vizet, Beindítja az emésztőnedveket, tisztítja a szájat, a gyomrot, a beleket, stabilizálja a vérnyomást. Hidratálja a testet és megkönnyíti a vese működését.

3. Mozgás előtt
Ha úszni, edzőterembe, kocogni vagy akár sétálni indulunk, igyunk előtte egy pohár vizet. Szükséges, hogy előre hidratáljuk a testet, ami izzadni fog, így segítjük az izmok működését is. Közben is ihatunk néhány kortyot, hogy a test hidratált maradjon.

4. Zuhanyzás előtt
Mielőtt beülünk a kádba, vagy belépünk a zuhany alá, igyunk meg egy pohár vizet, így elkerülhetjük a meleg víz hatására keletkező hirtelen vérnyomás emelkedést.

5. Alvás előtt
Fél órával ágyba bújás előtt igyunk egy pohár vizet. Ez csökkenti az éjszakai szívproblémák esélyét, biztosítja a nyugodtabb alvást, a frissebb ébredést.




Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn