Ha beindítjuk a pajzsmirigy működését a megfelelő tápanyagokkal, nemcsak fogyni fogunk, de az öregedési folyamatokat is lelassítjuk, több energiához jutunk és javítjuk általános egészségi állapotunkat is. Itt van pár hasznos tipp, hogyan segítsük a pajzsmirigy működését, hogy 100%-osan zsírégető üzemmódba kapcsoljon…

Ehhez a jódozott sóban és szelénben gazdag ételeket kell kombinálnunk, mint a:
• brazil dió
• napraforgó mag
• hal (vad lazac, laposhal, szardínia, lepényhal)
• rákfélék (osztriga, kagyók)
• hús (marha, máj, bárány, sertés)
• baromfi (csirke, pulyka)
• tojás (legfeljebb naponta 3 darab)
• gomba (shiitake, csiperke)
• teljes kiőrlésű gabonák (búzacsíra, árpa, barna rizs, zab)
• zöldségek (articsóka, rukkola, spárga, avokádó, babcsíra, cékla zöldje, brokkoli, kelbimbó, káposzta, karfiol, zellermetélőhagyma, kelkáposzta, uborka)
• gyümölcsök (minden fajta bogyós gyümölcs, citrom)

Ezeket NE fogyasszuk:
• tejtermékek (kerüljük őket minimum 20 napig)
• édesítők, cukrok
• valamennyi gabonaféle
• babok és hüvelyesek
• sör

Kerüljük továbbá:
• a kalóriacsökkentett diétákat
• az alacsony zsírtartalmú diétákat
• nagyon alacsony szénhidráttartalmú étrendeket
• hetente ne együnk többet 6-8 adagnál a goitrogén ételekből és ezeket inkább pároljuk, mintsem nyersen fogyasszuk

Végül pedig kezdjünk rendszeresen mozogni, minimum napi 1 órán át végezzünk alacsony intenzitású mozgást, mint a:
• séta
• úszás
• biciklizés
• túrázás

Egy hónap után kezdjünk magasabb intenzitású mozgást végezni heti 1-3 alkalommal:
• tömegnövelő edzés
• súlyemelő gyakorlatok

Szeretnéd meggyorsítani a fogyást? Összeszedtük neked a legjobb és a legrosszabb étrend kiegészítőket és fogyókúrás szereket itt. Mi leteszteltünk mindent hogy neked már ne kelljen!

Reméljük, a cikk elnyerte a tetszésed és nem felejted el, hogy megoszd a barátaiddal és családtagjaiddal is. Köszönjük.

ketkes




Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn